Τετάρτη, 5 Μαρτίου 2014

ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ


   Είναι από τις ελάχιστες φορές που ενώ θέλω να γράψω άρθρο δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο θέμα στο μυαλό μου. 
Μην παρεξηγείτε αυτό που λέω, το άρθρο δεν θα βγει πιεσμένο στο άντερο με μερικά ψιλοστειάκια που μου κατέβηκαν τώρα και θα είναι μια μαλακία και μισή. Έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου ότι σε αυτό το μπλογκ δεν θα γράψω βεβιασμένες παπαριές μόνο και μόνο για να κρατηθώ ψηλά. Μπορεί ίσως να γράψω μια γραμμή και να περιμένω γαμάτα σχόλια, αλλά όχι παπαριές για να μη με ξεχάσουν.

Ας ξεκινήσω από κάπου και ελπίζω να βρεθεί ειρμός.

Το λοιπόν, περπατούσα σήμερα ανέμελα μέσα στή λιακάδα και βλέπω μια αφίσα του Πετρέλη. Την κοιτάζω λίγο καλύτερα και σκεφτόμουν πως αν κάποιος δεν ήξερε ποιος ήταν αυτός, σίγουρα 
θα αναρωτιώταν σε ποιο τούρκικο σίριαλ παίζει.

    Μα ψάξτε το λίγο ρε μουνιά και πείτε μου αν έχω άδικο. Δηλαδή ντύνεται μόνο στα κουστούμια, έχει το σοβαρό ύφος ισλαμιστή με μάνα-αρχηγό φαμίλιας και γυναίκα/γκόμενα που δεν την εγκρίνουν οι άγραφοι νόμοι από τότε που ο Μωάμεθ πρωτοείπε "Αλλάχ". Το μούτρο του ξινισμένο σε φάση "πάρτε από μπροστά μου τις πουτάνες" και το στήσιμό του σου βγάζει ότι πρέπει να φύγει γιατί κανονίσανε με τα παιδιά να πάνε για Τζιχάντ.
ΧΩΡΙΑ το αβυσσαλέο κενό που χωρίζει το πάνω χείλος του από τη μύτη που το έχει γεφυρώσει με μια μουστάκα-"γκαζόν στο Καραϊσκάκη". 

   Τώρα που είπα "τούρκικο", ξεκίνησε λέει καινούρια σειρά με Κρητικούς σε κάποιο κανάλι.
Ρε πούστη μου αυτή τη χώρα την ταΐζουν μόνο μουσουλμάνο, γύφτο και κρητικό.
Και δεν είναι ότι έχω θέμα με τους ανθρώπους. Ίσα-ίσα που η κουλτούρα τους σαν παράδοση, αλλά και τα έθιμά τους, πολλές φορές είναι πιο γαμιστερά από τα δικά μας. Οι μουσουλμάνοι π.χ., επιτρέπουν την πολυγαμία των ανδρών μόνο αν μπορεί ο άντρας να συντηρεί όλες του τις γυναίκες και να τις έχει ισότιμες, αλλιώς πούλο. Με απασχολεί όμως η ίντριγκα που θέλουν να περάσουν....δεν θυμάμαι σε άλλης εθνικότητας σίριαλ να είναι οι ήρωες τόσο ακραίοι. Δεν θυμάμαι στο "Ρεξ", να πήγε ποτέ ο σκύλος να ζήτάει διαζύγια και να εκδικείται επειδή η σκυλίτσα του παρτουζώθηκε με 40 κοπρίτες. Ούτε ο Τσιρίλο στο "Καρουζέλ" να βάζει το Χάιμε Παλίγιο να δείρει το Χόρχε γιατί ήταν μουνόπανο. Τώρα θα μου πεις, γιατί δεν βάζω αντίστοιχου κοινού σειρές όπως τη "Σολεδάδ" ξέρωγώ και βάζω τα παιδικά, αλλά θέλω μέσα από την εκπολιτιστική μου πολιτιστικότητα να καταλάβετε ότι η Υπερβολή είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιώ συστηματικά για να καλλιεργήσω μουνόψειρες στο αιδοίο της μητρός σας!!
Λέγαμε λοιπόν για μουσουλμάνο, γύφτο και κρητικό. Από τα 3, το παλαιότερο ήταν ο γύφτος που εκπροσωπήθηκε από το "ψίθυροι καρδιάς" με το Γκλέτσο και τη γκόμενα που έπαιζε στο "κανείς δε λέει σ' αγαπώ" (πείτε με φλώρο με ενυδατική στο τσαντάκι του, αλλά το έβλεπα). Κλάααααμα εκείνη την εποχή!!! Για όσο κράτησε, ο Έλλήνας ξέχασε κάθε προκατάληψη που είχε για τους τσιγγάνους και τους αποκαλούσε "Ρομά", ενώ εικάζεται ότι τα 15χρονα αγόρια στο σχολείο φώναζαν ο ένας τον άλλον "μπαλαμό", κατά το αμερικάνικο "nigga", που υποδήλωνε ότι δεν ήταν τσιγγανάκια. Ο δε Μπάσσης που τραγούδησε το σάουνττρακ, προς τιμήν του, δεν εθεάθει ποτέ να καβαλάει καλάμια. Πολλά κλεψίματα νυφών έγιναν εκείνη την εποχή και όσοι γαμπροί δεν μπορούσαν να σκαρφαλώσουν μπαλκόνια έβγαζαν τα σκάγια με τσιμπιδάκι από τον κώλο τους. Ο Έλληνας ξεσπάθωσε και ορκίστηκε στο όνομα του Μανούσου Μανουσάκη ότι δεν θα παντρευτεί γυναίκα αν δεν την έχουν πάρει πρώτα παρτούζα μέχρι και οι κλητήρες της νομαρχίας. Οι δε γυναίκες, Ρομά και μη, την έπεφταν σε κάθετί ξανθό με πούτσα και απολυτήριο από τις Ειδικές Δυνάμεις.

Θα νόμιζε λοιπόν κανείς ότι η ελληνική κοινωνία θα ήταν έτοιμη να υποδεχτεί το τούρκικο.
Κάνετε λάθος. Με το που τελείωσαν οι "ψίθυροι" και μαζέψανε τα σεντόνια -τα βαμμένα με κέτσαπ- από τα μπαλκόνια, ο Έλληνας ξαναείπε τη λέξη "τουρκόγυφτος" και οι προσαγωγές συνεχίστηκαν κανονικότατα. Ο Τούρκος φάνταζε ακόμα προαιώνιος εχθρός και όποιο κανάλι θα τολμούσε να φέρει σίριαλ από την άλλη άκρη του Αιγαίου θα είχε την τύχη του Αθανάσιου Διάκου. Εγχώρια σίριαλ με ίντριγκα και φολκλόρ δεν υπήρχαν. Σκέφτηκαν για λίγο την Κύπρο, αλλά το εγκατέλειψαν γιατί ο φονιάς θα αθωώνονταν στο πρώτο "τζε τα μονόλιρα-πεντόλιρα τζε πούντα". Άσε που το "πεζεβέντζγκης" θα έκανε τη σειρά να καταχωρηθεί σαν κωμωδία.

Βλάχο δεν μπορούσαν να βγάλουν γιατί δεν έχουν φωνήεντα,
 οπότε επιστράτευσαν τον Κρητικό που στα μάτια όλου του έθνους κατάγεται από τα Λεβεντόρκ, ζει στα βουνά, φοράει βράκα, σε κοιτά με μίσος, είναι μπεσαλής, έχει μουστάκα, κινείται σε μικρές αγέλες μαυροφορεμένων οπλοφόρων ΚΑΙ έχει και τζιχάντ (swag) άμα κάποιος τον προσβάλει.
Και φυσικά δεν υπήρχε καλύτερος για να αναλάβει ένα τέτοιο πρότζεκτ, από το Μανούσο Μανουσάκη (πάλι) που κατάγεται από το νησί μας!!
   Για άλλη μια φορά ο Μανούσος απέρριψε ό,τι δεν γούσταρε και πρόσθεσε ό,τι γούσταρε.
Έτσι ο μοντέρνος Κρητικός ήταν αμούστακος, κατάξανθος και ροβόλαγε τους δρόμους με XT πενηντάρι, απείραχτο, αντί τα κωλοφτιαγμένα διπλοκάμπινα Navara που όριζε η παράδοση. Ψηλός με ελκυστικές γωνίες στο πρόσωπο και παραδόξως ΔΕΝ βοσκούσε πρόβατα, αλλά ούτε μιλούσε με προφορά. Και τον λέγανε Μανούσο.....

Όταν όμως γνώρισε την αγάπη που ήταν από αντίπαλη οικογένεια, είδαμε πάλι το "η Αρχόντισσα και το παλικάρι", με τον Παπαμηχαΐλ και τη Βουγιούκλω. Στη σειρά ακούστηκαν μερικά "μαλάκας", αλλά ούτε ένα "γρόθος" που είναι και η σπεσιαλιτέ της Κρητης. Πρωταγωνιστής ήταν ο πλέον κλασσικός αλλοδαπός-από τριτοκοσμική-χώρα-που-η-πουτάνα-η-αφραγκία-τον-έκανε-μετανάστη-με-γράμμωση, Κώστας Σόμμερ, γνωστός και στις θαυμάστριές του ως ο Έλλην Μπρατ Πιτ.

Αφού μεσολάβησε και ένα ακόμα Μανουσακικό δράμα, με τον Σόμμερ στο ρόλο Αλβανού που πηδάει τη γυναίκα του Έλληνα αφεντικού του (ακολούθησε και ο γάμος της Βροχοπούλαινας με το Φραν για να ρίξουμε και δύο γκολάκια στο ρατσισμό), φτάσαμε επιτέλους στη στιγμή που ο Έλληνας θα υποδέχονταν και τον Τούρκο για να ρίξουμε τα ταμπού και να καθιερωθούν το Γιουρτλού και το Κεμπάπ ως τα σύμβολα αιώνιου έρωτα.  
   Τα τζιμάνια της τιβί και από τις δύο άκρες του Αιγαίου βρήκαν τη λύση:
Ο δικός μας σεναριογράφος (μάντεψε ποιος Μανουσάκης το έγραψε) θα έγραφε για μια ελληνομουσουλμάνα που ερωτεύτηκε ελληνορθόδοξο και ο αντίπερα ομόλογός του θα έγραφε για μια τουρκορθόδοξη που ερωτεύτηκε τον τουρκοτούρκαρο.

(παρένθεση για να μη φανώ μαλάκας: δεν τρέφω κανένα μα κανένα ρατσισμό απέναντι σε καμία εθνότητα και θρησκεία και επ' ευκαιρίας θα ήθελα να χαιρετίσω τον Νετζίπ, τον Μπιρόλ, τον Σελτζούκ και όλα τα παιδιά από τα Κρητικά της Ρόδου, που μου φέρθηκαν σαν αδερφό τους) 

Έτσι λοιπόν και οι δύο σειρές γράφτηκαν με πολύ προσοχή, σεβασμό στα έθιμα και των δύο, αλλά και ίντριγκα, ώστε να φανεί ότι ο έρωτας ξεπερνά εχθρούς και θρησκείες και προβλήθηκαν και στις δύο χώρες.
Άμα σας πω ότι έγινε της πουτάνας-έγινε της καρακαριόλας μιλάμε.
Γριές που παλιά κουνούσαν τις μαγκούρες τους και φώναζαν "Τούρκος καλός-μόνο νεκρός", τώρα κάθονταν και έπλεκαν σεμέδες με την ημισέληνο, σχολιάζοντας τι έκανε ο Μουράτ και Εμινέ στο τελευταίο επεισόδιο. Φαντάζομαι το ίδιο γινόταν και απέναντι (θεέ μου τι κάθομαι και γράφω πάλι...).

   Πλέον οι σειρές με πολυεκατομυριούχους που δεν έχουν μουστάκι και βίλα στο Βόσπορο, θεωρούνται μαλακίες. Η κλασική νοικοκυρά θα επιλέξει "Προδοσία" και τέλος.
      
  Τώρα που είπα για προδοσία θυμήθηκα την προδοσία του Γαύρου απέναντι στους φιλάθλους του και τα τρία γκολάκια που μόνο ο Τσουκαλάς θα τα βγάλει πέτσινα. Δεν πρόλαβαν οι ερυθρόλευκοι να πιουν το πρώτο ποτήρι σαμπάνιας μετά το ξεπαρθένιασμα της Μάτζεστερ και αναγκάστηκαν να βάλουνε όλη τη μπουκάλα στον κώλο τους. Αυτός ο Γαύρος ρε πούστη μου δεν είναι να του έχεις μπέσα. Τη μια μέρα λες ότι μπορεί να κερδίσει την εθνική Βραζιλίας με χατ-τρικ του Φούστερ και την επόμενη δεν μπορεί να κερδίσει ούτε το παιδικό του Άρη. Δηλαδή ρε Γαύροι....μαλάκες είναι οι οπαδοί της Μπαρτσελόνα που η ομάδα τους είναι σταθερή;
Άσε που θεωρώ το ποδόσφαιρο ως θέαμα που πρέπει να το βλέπουν μόνο οι γυναίκες....κάτι σαν τα ζώδια ή τη μαγειρική.
Εμείς οι άντρες -γκέι και μη- θα έπρεπε να βλέπουμε μαρθώνιους τσόντας.
Τώρα που είπα "τσόντα" θυμήθηκα πάλι τον Ολυμπιακό.