Κυριακή, 31 Αυγούστου 2014

(PART 3) ΚΑΙ ΓΚΕΫ ΚΑΙ ΠΡΕΖΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΚΑΙ ΟΛΑ

  
   Μια φορά κι έναν καιρό ήταν η Γη
 και όπως όλοι ξέρουμε, η Γη είναι ένας τεράστιος ομοφυλόφιλος άντρας, γι' αυτό βάλτε περούκες και κραγιόν γιατί ο Χωστήρας έρχεται να σας γαμησει (ziiiiip)!!!










   Ανατομικά, κάθε άνθρωπος έχει μέλη που είναι ίδια για τα δύο φύλα και μέλη που είναι διαφορετικά ανάλογα με το φύλο. Ένα μέλος του κάποτε ισχυρίστηκε ότι είναι ο Ομφαλός και αυτό είναι η πολυαγαμημένη μας Ελλάδα. 
   Κρίνοντας από το γεγονός ότι μέσω του αφαλού τρέφεται όλο το σώμα όταν είναι ακόμα έμβρυο....μπορεί και να το δεκτώ. Μετά όμως γεννήθηκε το παιδί, ο ομφαλός έκλεισε, η Ελλάδα έπαψε να τρέφει και έγινε άχρηστη. Πάνω στον πανικό της να ξαναγίνει χρήσιμη, η Ελλάδα ικέτεψε για να της δώσουν κάτι, αλλά αφού η Αμερική είχε ηδη καβατζώσει τ' αρχίδια, ανέλαβε τον ρόλο της κωλοτρυπίδας αυτού του τεράστιου και στρογγυλού ομοφυλόφιλου άντρα. 
   Ο ρόλος της...πολύ σημαντικός: έτρωγε την πούτσα και έχεζε τα βρωμερά υπολείματα του υπόλοιπου κόσμου.


   Εννίοτε, ο μεγάλος ομοφυλόφιλος άνδρας έτρωγε πολύ ωραία Τέχνη η οποία έτρεφε όλο το σώμα και ότι περίσσευε έβγαινε σαν καρικατούρα της παλιάς της μορφής από τη σούφρα. Όταν δε, μετά από ένα τέτοιο γεύμα, η μεγάλη στρογγυλή Θεά έκανε και σεξ, πιέζονταν το σκατό και το σπέρμα και το αποτέλεσμα ηταν αποκαρδιωτικό: Μποφίλιου, Νταλάρας κ.α.
Φανταστείτε λοιπόν τι γίνεται όταν η Γη φάει Τέχνη fast food και πάει για βρώμικο σεξ: Σταν, Μηδενιστής, Βανδή κτλ. 

   Δεν είναι η πρώτη φορά που κάποιος πάει να γράψει για άχρηστους καλλιτέχνες στη μουσικη, ούτε είναι η πρώτη φορά που κάποιος πάει να δείξει ότι οι στίχοι τους είναι μόνο για να ιππεύουν το Πέος. Είναι όμως η πρώτη φορά (ελπίζω δηλαδη) που κάποιος προσπαθεί να δείξει τι επικίνδυνες μπαρούφες ακούει ο κόσμος από τα ραδιόφωνα (για να αγοράσει κανείς το αυθεντικό cd ούτε λόγος αφού δεν υπάρχει ούτε μαντήλι να κλάψουμε, ενώ έχουμε ξεχάσει πως γράφεται η λέξη "χοντρός").


 Πρώτο στη λίστα, ο διάσημος πλέον, τσιφτετελόμπαλος της Ζουγανέλη "η επιμονή σου", που οι κουλτουριάρες ντρέπονται να τον χορέψουν, αλλά με δυο ποτηρια Moscato d' Asti και ένα ταγάρι αφημένο κάπου ανέμελα, γίνονται κατευθείαν αρκούδια στο παζάρι.
    Για να μη μακρυγορώ:
Το τραγούδι αυτό σου λέει πως άμα-αυτός-που-σε-γαμάει...το-κάνει-καλά-ΚΑΙ-σε-προσέχει, ΜΗΝ φύγεις για τα ξένα, μόνο κάτσε εδώ στην Ελλάδα να τρως πούτσα κι όλα θα πάνε καλά. Άσχετα που εσύ μπορεί να έχεις δέκα ντοκτορά στην Πυρηνική Φυσική και το CERN σου δίνει πιο πολύ κώλο κι από τη βίζιτα την Lisa Ann με τη φράτζα για να μετακομίσεις Ελβετία και να προωθήσεις την Επιστήμη. Η Ζουγανέλαινα στο κάνει ξεκάθαρο: το μουνί CERN καράβι και Ελλαδάρα ρε μουνιά και όλα θα πάνε καλά άμα λαδώνεται καλά το εργαλείο.
   Και η μαλακία είναι ότι δεν απευθύνεται τόσο πολύ στους άντρους, αλλά κυρίως στις γυναίκες, δίνοντάς τους ύπουλα ένα ρομαντικό άλλοθι για να μείνουν στη σκατοχώρα. Όχι ρε. Εμένα πριν το σκατό φτάσει στην κάλτσα θα μάθω yoddling ή όπως σκατά το λένε αυτό που τραγουδάς σαν καρδερίνα με κάβλες που κάνουν εκεί στις Άλπεις, θα γαμώ τη Χάιντι και θα περάσω ηλεκτροκόλληση στο σουγιά μου πέντε κατσαβίδια και θα μετακομίσω Ελβετία και να πάει να γαμηθεί η Ελλάδα. Δεν θα κάτσω ούτε στιγμη να σκεφτώ "α, έχει ωραία μουνιά και παραλίες εδώ και πού να τρέχω στους τυρόβλαχους;". Αν το ταίρι μου θέλει να με ακολουθησει, καλώς. Αν όχι, κάτσε στ' αβγά σου κυρία μου.


    Επόμενη παπαριά, το "έχω γιορτή" του Φοίβου που το ερμηνεύει το καναρινάκι με καρκίνο, ο Πάνος Καλίδης (πού στο μπούτσο τους βρίσκουνε αυτούς;).
Το τραγούδι μέσες-άκρες μας λέει πως άπαξ και καταφέρεις να βγάλεις αυτό το ονειρεμένο, το γλυκύυυυυυτατο μουνί που είχες βάλει στο μάτι, τότε πρέπει να το γιορτάσεις
.....ααααααπλά όχι μαζί της....!
Θα πάρεις τηλέφωνο όλο το σύλλογο επώνυμων αλκοολικών (γνωστοί και ως "κολλητοί") και θα πάτε να γίνετε κουνουπίδια στο πιο γαμημένο in bar
 Η προοπτική αυτό το κορίτσι να σε συνοδεύει δεν υφίσταται γιατί είστε ήδη μαζί και πρέπει να το γιορτάσεις χωρίς αυτήν (στιλέτο στα μούτρα).
   Και θα μου πεις "ρε μαλάκα, πώς γίνεται να είναι "επικίνδυνο" ένα τέθοιο τραγούδι, πόσο μάλλον όταν είναι τραγουδισμένο από ένα τρίφλωρο όπως ο Καλίδης;". Και θα σου απαντήσω φίλε μου:
δεν είναι ακριβώς επικίνδυνο. Όχι. Ρίχνει όμως στη νοοτροπία του μέσου πιτσιρικά το "χαπάκι" του να μαζεύονται για να κάνουν κόντρα ποιος έχει το πιο τρίπατο μουνί και το έχει παρατήσει για να γίνει σκατά στο μπαρ. Το ξέρουμε ότι οι κοπέλες κάτω των "18-στο μυαλό" είναι κατώτερα όντα και μπορείς να συζητησεις μαζί τους μόνο αν τους πετάξεις στα μούτρα το In Style και το Yes, αλλά αυτός δεν είναι λόγος να τις παρατάς σπίτι. Θα μου πεις πως η νέα γενιά δεν έχει κάβλες και δεν γαμεί όπως γαμούσαμε εμείς και άλλοι πριν από μας και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι. 
Σίγουρα. Ο μέσος νέος είναι περισσότερο...."ΠαρτάΡΡΡαααρααααα ρε μουνιάαααα" παρά "πάαααααααρτα ρε μουνίιιιιιιιιι", οπότε μπορεί και να λέω μαλακίες.



Τελευταίο στη λίστα είναι το "έμεινα εδώ" του Στέλιου Ρόκκου, που, όπως πολλοί έτσι κι 'γώ έφαγα στη αρχη την παραμύθα ότι είναι έναςςςςςςς ορίτζιναλ ροκκκάς, κόντρα στο κατεστημένο της σάπιας ποπ κουλτούρας και στον επόμενο δίσκο του θα παίζει τουλάχιστον 
black-death-satanic-metal κουνώντας μια flying-V κιθάρα, προκαλώντας τον ίδιο τον Όντιν σε μονομαχία ποιος θα ξεκοιλάσει με τη μπούτσα του τις περισσότερες παρθένες.

   Φυσικά η ιστορία έδειξε ότι ο Ρόκκος είναι τόσο χωμένος μέσα στη σάπια ποπ κουλτούρα που ο Φλωρινιώτης μπροστά του φαντάζει σαν αυτό τον ξανθό renegade από το sons of Anarchy που με το που τον παίρνει η κάμερα γεμίζουν τα κρεβάτια κιλότες και ο μέσος ροκάς αρχίζει να τρίβει την cultορίδα του τόσο δυνατά που χύνει στρας και πούλιες.
Ρόκκος λοιπόν και "έμεινα εδώ".
Ένα τραγούδι που μιλάει κατευθείαν στις τύψεις και το φιλότιμο του άντρα που, ενώ θέλει να κάνει διάφορα πράγματα, εντούτοις έχει το μουνί αλυσσοδεμένο σαν μπάλα κατάδικου στα πόδια να τον βαραίνει και να του λέει να μην φύγει γιατί θα πεθάνει χωρίς αυτόν. Προσπαθεί να της πει "γαμώ τη μπαναγία μου άφησε με να πάω να κλείσω το μάτι της κουζίνας μην καίει ρεύμα" και αυτή το γνωστό τροπάρι "όχι μη φεύγεις-θα πεθάνω"....κι έμεινε εκεί, να πληρώνει κερατιάτικα....
Είναι απορίας άξιο πως ένας άντρας έγραψε ένα τέτοιο τραγούδι.
 Δηλαδη τι θέλει να μας πει; Ότι θέλει να φύγει και το μουρλό δεν τον αφήνει, αλλά πρέπει να βρει έναν γλυκό και ρομαντικό τρόπο ότι πρέπει να πάρει το μπούλο;;;
Μηηηηπως, λέω μηηηηηπως....θέλει να μας πει ότι γαμάει τόσο καλά που τα μουνιά κρέμονται σαν φρεσκοπλυμμένη μπουγάδα πάνω στα μπατζάκια του;
Μηνυμα προς μουνιά:

"Αγαπητά μουνιά
Όταν σας λέμε με έμμεσο τρόπο, αλλά κυρίως άμεσο ότι τελείωσε και πρέπει να φύγουμε, να μην αρχίζεται τις παμπάλαιες τακτικές με κλάμματα και ψυχολογικούς πολέμους ότι θα κάνετε κακό στον εαυτό σας αν φύγουμε. Μας γαμάτε, δεν το καταλαβαίνετε; Ο ψυχισμός του άντρα είναι πιο ευαίσθητος από τον δικό σας, όση πουτάνα Δημουλίδου κι αν διαβάζετε. Χτυπάτε το φιλότιμό μας και όχι την κάβλα μας να είμαστε μαζί σας.
   Σίγουρα θα βρείτε το δρόμο σας και ένα καβλί σούπερ να περνάτε το χρόνο σας καθώς βαδίζουμε όλοι στη ζωη.
Ξέρουμε ότι θα σας μείνουμε αξέχαστοι γιατί δυο παλάμες πούτσα δεν είναι παίξε-γέλασε, αλλά ήρθε η ώρα

Με αγάπη
όλος ο αγανακτισμένος αντρικός πληθυσμός"